And here I am ready for my evening diary.
Yes, I admit it yesterday I took a break.
We spent a quiet weekend dedicated to rest even if, today, my beloved Wife had a little fever; nothing serious fortunately, afternoon under the covers and is already better.
Last night pizza, I take advantage of today's post to show the results...
This was my dinner, seasoned with rocket, parmesan flakes and bresaola.
Today while Reny rested I took advantage and, after completing my writing duties I played a bit of Football Manager.
On Sunday I decided not to post videos on Youtube to leave a day off and also on other social networks I try to take it easier.
As I said afternoon dedicated to the game; due to an unforeseen event I lost my saves so I will have to bring Reggina back to Serie A and then to the Champions League!
Not bad I took advantage of it to start a different adventure, I loaded Captain Tsubasa's database and I'll try to bring my favorite team back to Serie A with a stuffed squad of Japanese sixteen-year-olds and some other bold young people ... average age under twenty years!
Obviously the starting attack will be made up of Oliver Hutton and Mark Lenders!
In theory all these players over three years should become products of my nursery and I will have no problems registering future squads both in the league and in the Champions League... maybe you don't know but it's always a mess with Fifa rules but even with those of the FIGC.
For now I've finished the pre-season collecting only victories and I've also passed the first round of the Coppa Italia by beating Udinese in Friuli heh heh!
Now relax, we'll watch Pressing on TV and then go to sleep!
The alarm goes off early tomorrow and a new working week begins, plus tomorrow I also have the match in which my new shirt will make its debut!
Well now I salute you, thank you for getting to this point; feel free to express your thoughts in the comments below.
Hug you!
Ed eccomi pronto al moo diario serale.
Si lo ammetto ieri mi sono preso una pausa.
Abbiamo passato un fine settimana tranquillo e dedicato al riposo anche se, oggi, la mia amata Mogliettina ha avuto un po' do febbre; nulla di grave fortunatamente, pomeriggio sotto le coperte e sta già meglio.
Ieri sera pizza, approfitto del post di oggi per mostrare i risultati...
Questa è stata la mia cena, condita con rucola, scaglie di grana e bresaola.
Oggi mentre Reny riposava ho approfittato e, dopo aver assolto ai mie compiti di scrittira ho giocato un po' a Football Manager.
La domenica ho deciso di non pubblicare video su Youtube per lasciare un giorno di pausa e anche sugli altri social cerco di prendermela più comoda.
Come dicevo pomeriggio dedicato al gioco; a causa di un imprevisto ho perso i miei salvataggi quindi dovrò riportare la Reggina in serie A e poi in Champions!
Poco male ne ho approfittato per iniziare una diversa avventura, ho caricato il database di Capitan Tsubasa e provero a riportare in serie A la mia squadra del cuore con una rosa imbottita di sedicenni giapponesi e qualche altro baldo giovane... eta media sotto i venti anni!
Ovviamente l'attacco titolare sarà composto da Oliver Hutton e Mark Lenders!
In teoria tutti questi giocatori nell'arco di tre anni dovrebbero diventare prodotti del mio vivaio e non avrò problemi per le registrazioni delle rose future sia in campionato che in Champions... forse non lo sai ma è sempee un casino con le regole Fifa ma anche con quelle della FIGC.
Per ora ho terminato il pre campionato collezionando solo vittorie e ho anche passato il primo turno di coppa Italia battendo l'Udinese in Friuli eh eh!
Ora relax, guarderemo Pressing in Tv e poi a nanna!
La sveglia domani suona presto e inizia una nuova settimana lavorativa e in più domani ho anche la partita in cui esordirà la mia nuova maglia!
Bene ora Ti saluto, grazie per essere arrivato fino a questo punto; sentiti libero di esprimere i Tuoi pensieri nei commenti qui sotto.
Ti Abbraccio!
English is not my first language but I try, please forgive any errors.