Fried Food Traders in Bogor #Photography

Fried Tofu Close Up

Fried food traders are common in my country.

You'll find them almost on every side of the road, especially in a crowded area.

I took this photo on the side of Jalan Veteran, not far from Bogor Train Station and Merdeka Bus Terminal. This area is always crowded, both day and night.

When night comes, the fried food traders open their stall on the sidewalk, jostled with motorcycles and cars parked carelessly. Generally, they sell fried tofu, tempeh, and bakwan. Sometimes there are fried bananas and sweet potatoes.


Fried Tofu Seller
Click on the image to view full screen!

CategorySmartphonephotography
Settings1/15 sec. f/2.2 4.15mm ISO 1000
CameraApple iPhone 6
LensInternal
LocationBogor, West Java, Indonesia

ikon-bahasa-indonesia2.png

Pedagang Gorengan

Pedagang gorengan adalah pemandangan umum di negeri kami. Kamu akan mudah menemukannya hampir di setiap pinggiran jalan, terutama di daerah yang ramai.

Saya mengambil foto ini di tepi Jalan Veteran, tak jauh dari Stasiun Bogor dan Terminal Merdeka. Daerah ini selalu ramai, baik siang maupun malam.

Bila malam tiba, para pedagang gorengan menggelar dagangannya di pinggir jalan, bersesakan dengan motor dan mobil yang terparkir sembarangan. Umumnya, mereka menjual tahu, tempe, dan bakwan goreng. Kadangkala ada pisang dan ubi goreng.


#blogiwankphoto #photography #photo #ksijakarta #bogor #indonesia #steemitbudaya #steem #steemit #budaya #art #iphone #travel #food #streetfood


Recent Posts


I hope you like my work. Please upvote and resteem this post and follow @blogiwank if you support me.


@abdisurya@ahmadunyh@andrianhabibi@anggreklestari@apilopoly@arikeling@azariatika@bagindo@batuejourney@beladro@bennpoelem@blogiwank@citrarahman@designofeighty@divinnahb@dofaaliza@edridaazhari@feriald@fidaarfah@iissumiati03@imans (menunggu) ● @imansembada@imansembada@jaryat@jkfarza@komando12@konakaart@manfaluthi@mhdsyafriadi@muhajirdjidji@musismail@ngartof@noasalfha@nsratjeh46@ratuayu@rayfulmudassir@refs@rezasofyan@rizkydarmawan@ronimarwan@sangdiyus@vallentinadharma@viviehardika@willyana@zikrullah012


H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
8 Comments